Fandom

Harry Potter Balcan Wiki

Džejms Poter II

42pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Džejms Sirijus Poter bio je najstarije dete Harija Potera i Džini Poter. Njegovi kumovi, odnosno ujak i ujna, su Ron Vizli i Hermiona Vizli. Ima mlađeg brata i mlađu sestru, Albusa i Lili. Džejms je dobio ime po svom pokojnom dedi, Džejmsu Poteru I i po pokojnom kumu njegovog oca, Sirijusu Bleku.

BiografijaEdit

180px-30248pd.jpg

Džejms Poter II na Kings Kros stanici.

Džejms je išao na Hogvorts školu veštičarenja i čarobnjaštva 1. septembra 2017. godine, zajedno sa bratom Albusom, koji je polazio na prvu godinu. Džejms je ranije krenuo na Hogvorts. U isto vreme sa njim u školu išle su njegove rođake Viktoar i Rouz, kao i sin Draka Melfoja, Skorpijus, mada su bili na različitim godinama.

Kada se njegova porodica okupila na Kings Krosu da otprati njega i njegovog brata u školu 1. septembra 2017. godine, Džejms je prekinuo njegovu rođaku Viktoar dok se ljubila sa Tedijem Lupinom, a onda je pobegao kako bi to preneo svojim rođacima. Bio je razočaran jer nisu preterano reagovali.

U nekom trenutku, Džejms je takođe ukrao Banditovu mapu iz fioke stola njegovog oca, kako bi se zabavio na Hogvortsu.

LičnostEdit

Džejms je veoma sličan svom ujaku, Ronu, zbog talenta za mešanje u tuđe ljubavne živote. Takođe izgleda kao da ima njegov smisao za humor i ljubav prema pakostima koju je nasledio od svoja dva ujaka Freda i Džordža, i da ima sklonosti, baš kao i oni, da zadirkuje svog brata i sestru i da redovno pravi probleme. Takođe je veoma sličan nosiocima svog imena, Džejmsu Poteru i Sirijusu Bleku, zbog svoje sklonosti za pravljenje problema.

VezeEdit

RoditeljiEdit

250px-Harrybonnie.jpg

Džini i Hari na Kings Kros stanici 2017. godine

Džejms ima jaku vezu sa svojim roditeljima, čak iako to ne želi da iskazuje pred drugim ljudima, posebno pred devojčicama i prijateljima. Ipak, dozvolio je svojim roditeljima da ga zagrle pre ulaska u Hogvorts Ekspres, i pisao im je tri puta nedeljno prošle školske godine.

Brat i sestraEdit

Džejms je najstariji od troje dece, i obožava da zadirkuje dvoje mlađih, Albusa i Lili. Međutim, u dobrim je odnosima sa oboje, čak je bio i voljan da deli sobu sa Albusom ako bi Tedi želeo da se useli, iako je Hari verovao da bi ta odluka dovela do katastrofe.

Tedi LupinEdit

Kada je Džejms video da se Tedi ljubi sa Viktoar, požurio je da to kaže svojoj porodici, ali bio je razočaran njihovom reakcijom. Međutim, složio se sa svojom mlađom sestrom, koja je delila njegovu i Albusovu želju da Tedi postane zvanični član Poter-Vizli porodice.

PojavljivanjeEdit

  • Hari Poter i relikvije smrti
  • Hari Poter i relikcije smrti: 2. deo

Also on Fandom

Random Wiki