Fandom

Harry Potter Balcan Wiki

Erni Makmilan

42pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

250px-Macmillan.jpg

Erni Makmilan

Erni Makmilan (rođen 1980) bio je čistokrvni čarobnjak koji je pohađao Hogvorts školu veštičarenja i čarobnjaštva od 1991. do 1998. godine i bio je razvrstan u Haflpaf. Bio je akademski jak učenik i dobar prijatelj sa Hanom Abot i Džastinom Finč-Flečlijem. 1992. godine, Erni je u početku sumnjao da je Hari Poter Sliterinov naslednik kad je bila otvorena Dvorana tajni na njegovoj drugoj godini, i bio je uznemiren kada je Džastin bio okamenjen. Međutim, saznao je istinu, da Hari nije Sliterinov naslednik. Na svojoj petoj godini, Erni je postao član Dambldorove armije, organizacije osnovane i vođene od strane Harija Potera. Postao je opet član Dambldorove armije na sedmoj godini, suprotstavljao se Smrtožderima i borio se u Bici za Hogvorts. Posle Drugog čarobnjačkog rata, njegov život je nepoznat.

BiografijaEdit

DetinjstvoEdit

Erni je rođen u Čistokrvnoj porodici koja možda da prati liniju devet generacija unazad; moguće je da je u srodstvu sa Melanijom Blek (devojački Makmilan), bakom Sirijusa Bleka koja potiče iz Čistokrvne porodice, sudeći po zajedničkom prezimenu i krvnom statusu. Iako je ponosan na svoj krvni status, Erni nema predrasude prema drugim krvnim statusima, jer je bio prijatelj sa Normalsko-rodjenim Džastinom Finč-Flečlijem.

Život kasnijeEdit

Kako nije pomenut među nastradalima, veoma je verovatno da je Erni preživeo Drugi čarobnjački rat. Njegov život kasnije je nepoznat.

Fizički izgledEdit

Erni Makmilan je opisan kao bucmast dečak sa plavom kosom. Kada bi se koncetrisao na nešto, kao što su lekcije iz Prebacivanja, njegovo lice postalo bi dosta crveno.

Ličnost i osobineEdit

Iako su ostali smatrali Ernija pompeznim, on je bio odan svojim prijateljima i uvek iskren. Nikada se nije plašio da govori ono što i misli i mogao je lako da prizna kada nije u pravu. Kao učenik, bio je vredan i težio je ka tome da dobija dobre ocene. Takođe je pokazao veliku odanost i hrabrost time što je učestvovao u bici za Hogvorts.

Erni je, međutim, imao naviku da donosi prerane zaključke o Hariju Poteru; na svojoj drugoj godini verovao je, a čak i širo glasine, da je Hari Sliterinov naslednik. Na svojoj četvrtoj godini, Erni je imao loše želje prema Hariju jer je smatrao da je ilegalno postao četvrti šampion Tročarobnjačkog Turnira, govoreći kako je Hari ukrao pažnju Haflpafu.

190px-ErnieM.jpg

Erni Makmilan

Uprkos tome što je bio sasvim Čistokrvan i ponosan zbog toga, Erni nikada nije pokazivao predrasude prema onima koji su drugog krvnog statusa, kao što su mnogi drugi Čistokrvni radili. U stvari, njegovih dvoje najboljih prijatelja bili su različitih krvnih statusa: Džastin Finč-Flečli bio je Normalsko-rođen, a Hana Abot bila je Polukrvna. Erni je bio kroz sve godine na Hogvortsu veoma blizak sa njima.

Magijske sposobnosti i veštineEdit

Napici: pošto je na O.Č.N. ispitima imao Natprosečno ili Iznad očekivanja, Erni je bio jedini Haflpafovac koji je iz Napitaka prošao na O.I.Č.T. nivo.

Patronus: tokom bitke za Hogvorts, Erni je bio u mogućnosti da prizove Patronusa u obliku vepra.

EtimologijaEdit

Erni je skraćena verzija imena Ernest, koje je izvedeno od nemačke reči ernst, što znači "iskren" ili "pouzdan"; kao i od reči eornost, što znači "ozbiljan". Erni je takođe možda dobio ime po dedi sa očeve strane Dž.K.Rouling koji se zvao Erni Rouling.

ZakulisnoEdit

190px-Ernie Cedric.png

Erni i Sedrik Digori

  • Erni je rođen između 21. aprila i 1. septembra 1980. godine, jer nije imao dovoljno godina, kao i Hari Poter i Drako Melfoj, i nijedan od njih trojice nije bio u mogućnosti da uradi test iz Prebacivanja kao ostatak učenika sa šeste godine.
  • Ernija je igrao Luis Dojl u filmovima "Hari Poter i dvorana tajni" i "Hari Poter i vatreni pehar". Luis Dojl je takođe davao glas liku Ernija Makmilana u video igrici "Hari Poter i Red Feniksa".
  • U filmu "Hari Poter i relikvije smrti: II deo", Ernija će igrati glumac Džejmi Marks.
  • Ernije prezime je u filmu "Hari Poter i dvorana tajni" predstavljeno kao Erni Mek Milan, ali to je ispravljeno u filmu "Hari Poter i vatreni pehar".
  • Erni je jednom pozajmio iz biblioteke knjigu "Kvidič kroz vekove" i bio je obavezan da je vrati 12. avgusta.

Also on Fandom

Random Wiki