Fandom

Harry Potter Balcan Wiki

Ljubavne veze Rona Vizlija

42pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

  • Lavander Braun - Ron i Lavander smuvali su se nakon prvog meča Kvidiča u sezoni tokom njihove šeste godine na Hogvortsu. Njihova veza sastojala se uglavnom samo iz ljubljenja. Kasnije, Lavander je pokazivala visok nivo ljubomore prema Hermioni, a posebno kada je videla nju i Rona kako sami izlazi iz njegove spavaonice, jer nije znala da se pored njih nalazi Hari koji je bio pod Nevidljivim ogrtačem. Tada su Lavander i Ron raskinuli.
  • Hermiona Grejndžer - pretpostavlja se da se Hermiona Ronu sviđala još od njihove četvrte godine na Hogvortsu kada je on pokazivao znake ljubomore na Viktora Kruma. Tada je Hermiona izgledala lepše nego ikad i Ron je počeo da je posmatra u drugačijem svetlu. Međutim, Ron nikada nije priznao kako je zaljubljen u Hermionu i na šestoj godini smuvao se sa Lavander Braun da bi napravio Hermionu ljubomornom, a to mu je i uspelo. Godinu dana kasnije, na bici za Hogvorts, Hermiona i Ron su se poljubili prvi put ispred Sobe po Potrebi. Kasnije, venčali su se i dobili su dvoje dece: Rouz i Hjuga.

Also on Fandom

Random Wiki