FANDOM

Vizli je prezime čistokrvne čarobnjačke porodice, iako najnovija generacija ima mnogo nečarobnjačkih članova. Vizlijevi su u srodtsvu sa mnogim drugim čarobnjačkim porodicama, kao što su Blekovi, Pruitovi, Longbotomovi, Čučnjevi, Delakerovi i Poterovi, kao i sa normalskom porodicom Grejndžer. Većina članova porodice Vizli ima riđu kosu, i raspoređeni su u Grifindor, tokom svog školovanja na Hogvorts školi za veštice i čarobnjake.

Kuća porodice, poznata kao Jazbina, nalazi se u selu Oteri Sent Kečpol, u Devonu, Engleska. Vizlijevi žive u blizini još nekih čarobnjačkih porodica, a to su Digorijevi, Lavgudovi i Fosetovi.

Članovi porodiceEdit

Porodica Artura i Moli VizliEdit

240px-Ootppromoshoothq20230wj5-1-

Džordž, Ron, Džini i Fred.

Artur Vizli, jedan od trojice sinova Septimusa Vizlija i Sidrele Blek, najverovatnije je upoznao Moli Pruit tokom njihovog školovanja na Hogvortsu, šezdesetih. Venčali su se kasnije, kada su završili školu, i dobili su sedmoro dece, koje su voleli, ali nisu ih razmazili. Svi koji su imali dovoljno godina, osim Persija, pridružili su se Redu Feniksa.

  • Artur - prethodno zaposlen u Kancelariji za nepravilno korišćenje Normalskih predmeta, kasnije postao glava u Kancelariji za detektovanje i konfiskaciju falsifikovane odbrambene magije i zaštitnih predmeta, od 1996.
  • Moli - domaćica.
  • Bil - najstarije dete, radi kao Razbijač Kletvi u čarobnjačkoj banci Gringots.
  • Čarli - proučava zmajeve u Rumuniji.
  • Persi - radio je u Ministarstvu Magije od 1994-1998, pre nego što potvrđuje svoju odanost Redu Feniksa; kasnije radi kao lični zamenik ministra Kingzlija Okovgroma.
  • Fred - (ubijen 1998) vlasnik Vizlijevskih Čarobnjačkih Ludorija.
  • Džordž - vlasnik Vizlijevskih Čarobnjačkih Ludorija
  • Ron - radio zajedno sa Džordžom u VČL, pre nego što se zaposlio kao Auror.
  • Džini - jedina ćerka u porodici; igrala Kvidič za Svetoglavske Harpije, pre nego što je postala kvidički dopisnik za Dnevni Prorok.
150px-Hermione Prophecy

Hermiona Grejndžer

Ostali VizlijeviEdit

150px-HarryPotterHBP

Hari Poter.

Srodnici VizlijevihEdit