Fandom

Harry Potter Balcan Wiki

Porodica Vizli

42pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Vizli je prezime čistokrvne čarobnjačke porodice, iako najnovija generacija ima mnogo nečarobnjačkih članova. Vizlijevi su u srodtsvu sa mnogim drugim čarobnjačkim porodicama, kao što su Blekovi, Pruitovi, Longbotomovi, Čučnjevi, Delakerovi i Poterovi, kao i sa normalskom porodicom Grejndžer. Većina članova porodice Vizli ima riđu kosu, i raspoređeni su u Grifindor, tokom svog školovanja na Hogvorts školi za veštice i čarobnjake.

Kuća porodice, poznata kao Jazbina, nalazi se u selu Oteri Sent Kečpol, u Devonu, Engleska. Vizlijevi žive u blizini još nekih čarobnjačkih porodica, a to su Digorijevi, Lavgudovi i Fosetovi.

Članovi porodiceEdit

Porodica Artura i Moli VizliEdit

240px-Ootppromoshoothq20230wj5-1-.jpg

Džordž, Ron, Džini i Fred.

Artur Vizli, jedan od trojice sinova Septimusa Vizlija i Sidrele Blek, najverovatnije je upoznao Moli Pruit tokom njihovog školovanja na Hogvortsu, šezdesetih. Venčali su se kasnije, kada su završili školu, i dobili su sedmoro dece, koje su voleli, ali nisu ih razmazili. Svi koji su imali dovoljno godina, osim Persija, pridružili su se Redu Feniksa.

  • Artur - prethodno zaposlen u Kancelariji za nepravilno korišćenje Normalskih predmeta, kasnije postao glava u Kancelariji za detektovanje i konfiskaciju falsifikovane odbrambene magije i zaštitnih predmeta, od 1996.
  • Moli - domaćica.
  • Bil - najstarije dete, radi kao Razbijač Kletvi u čarobnjačkoj banci Gringots.
  • Čarli - proučava zmajeve u Rumuniji.
  • Persi - radio je u Ministarstvu Magije od 1994-1998, pre nego što potvrđuje svoju odanost Redu Feniksa; kasnije radi kao lični zamenik ministra Kingzlija Okovgroma.
  • Fred - (ubijen 1998) vlasnik Vizlijevskih Čarobnjačkih Ludorija.
  • Džordž - vlasnik Vizlijevskih Čarobnjačkih Ludorija
  • Ron - radio zajedno sa Džordžom u VČL, pre nego što se zaposlio kao Auror.
  • Džini - jedina ćerka u porodici; igrala Kvidič za Svetoglavske Harpije, pre nego što je postala kvidički dopisnik za Dnevni Prorok.
150px-Hermione Prophecy.jpg

Hermiona Grejndžer

Ostali VizlijeviEdit

150px-HarryPotterHBP.png

Hari Poter.

Srodnici VizlijevihEdit

Also on Fandom

Random Wiki